29.9.09

Μικρή Απουσία... Μεγάλη Παρουσία






Ω Θεέ μου... Πόσο μεγάλη είναι η Τέχνη
και πόσο μικρή είναι... η ζωή μας!

*********

Θά' πρεπε τουλάχιστον κάθε μέρα
ν' ακούμε ένα τραγούδι
να διαβάζουμε ένα ωραίο ποίημα
να βλέπουμε ένα όμορφο κάδρο
και... αν είναι δυνατόν
να λέμε και καμιά λογική κουβέντα.

J.W. Goethe
Φίλες και φίλοι, αναγνώστες και περαστικοί, 
θα απουσιάσω για κάποιες μέρες από τη μπλοκόσφαιρα,
επειδή ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο 
χρειάζεται επειγόντως τη συμπαράσταση και την παρουσία μου...
Ελπίζω και εύχομαι όλα να πάνε καλά...

35 σχόλια:

Εφη είπε...

kαι γω το ευχομαι καλη μου , ολα να πανε καλα. θα περιμενουμε να γυρισεις με ευχαριστες ειδησεις.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι, πως και ποιός, αλλα ελπίζω ολόψυχα, να μην είναι τίποτε σοβαρό και να κάνεις απλά, άλλη μία ακόμα βόλτα, μέσα στις πολλές που έκανες εφέτος.
Εύχωμαι ολόψυχα, όπως πάντα, να πάνε όλα καλά.

Με αγάπη
ο
LG

mia maria είπε...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά!

Ξανθή είπε...

Μακάρι να πάνε όλα καλά ότι αν σημαίνει αυτό!!!

Ανώνυμος είπε...

H θετική ενέργεια που μεταφέρετε σε όλους μας, μακάρι να φέρει ευχάριστα αποτλέσματα και στη συγκεκριμένη περίπτωση.

γαστεροπλήξ είπε...

εύχομαι όλα να πάνε καλά

Ευρύνοος είπε...

Όπως και οι υπόλοιποι εύχομαι να πάνε όλα καλά και να επιστρέψετε σύντομα με ευχάριστα νέα..

καλησπέρα σας..

Διάττων είπε...

Μόνο να μην είναι πρόβλημα υγείας (και μάλιστα σοβαρό). Όλα τα άλλα πιστεύω πως αντιμετωπίζονται. Εύχομαι να γυρίσεις σύντομα και με ευχάριστα νέα. Απ' ότι βλέπεις εδώ, έχεις τη συμπαράσταση αρκετών φίλων...

Και πάλι ευχές για ότι καλύτερο...

korinoskilo είπε...

η θετικη μας ενεργεια μαζι σου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΣΕ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βασιλικούλα μου έχεις τις θετικές σκέψεις όλων μας!
Εύχομαι να μην είναι κάτι το σοβαρό!
Φιλιά!

Vasiliki Rimpa είπε...

Βασουλίτσα μου εύχομαι όλα να πάνε καλά ...η προσευχούλα μας θα σας συντροφεύει...

Φιλάκια

Νεφέλη είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

Καλημέρα

Εύα Παραδείσου είπε...

Καλημέρα Vasiliki. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να επιστρέψεις με ένα χαμόγελο κοντά μας.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Να απουσιάσεις και να εστιαστείς εκεί.
Η μπλογκόσφαιρα είναι για τις ώρες που δεν γεμίζουν με τίποτα και για όσους την έχουν σαν καταφύγιο.
Ολα να πάνε καλά.

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Ευχομαι ολα καλα να πανε :)))) Θετικα ολα....
Καλο βραδυ!!!

Σταυρούλα είπε...

Βασιλική μου εύχομαι όλα να πάνε καλά και να σε έχουμε πάλι κοντά μας.

ΕΥΗ είπε...

Βασιλικούλα μου ελπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό!!!
Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να επιστρέψεις με ευχάριστα νέα όπως προείπαν και οι άλλοι φίλοι.
Καλή δύναμη!!!

Ανώνυμος είπε...

Το ίδιο με 'σένα ελπίζω κι εύχομαι κι εγώ Βασιλική.
Νοιώθω μόνο άσχημα που άργησα τόσο να δω την ανάρτησή σου. Όμως έχω λίγο χρόνο στη διάθεσή μου και πολλά να κάνω, οπότε καταλαβαίνεις...

Τα φιλιά μου και μη φοβάσαι τίποτα :)

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Και από μένα ευχές για γρήγορη ανάρρωση! Καλό μήνα!!!

Vassilis είπε...

Σου εύχομαι καλή δύναμη. Μακάρι όλα να πάνε καλά:)

Πόπη είπε...

Όλα θα πάνε καλά θα το δεις.
Και το μετά θα είναι καλύτερο από το πριν. Ετσι συμβαίνει συνήθως.
Και μετά επαναπροσδιορίζει κανείς τα πράγματα, ιεραρχεί αλλοιώς τις προτεραιότητές του, χαίρεται την κάθε μέρα του...και ζει μια καλύτερη ζωή....
Τις καλύτερες ευχές μου....

Thalassenia είπε...

Εύχομαι να είναι όλα καλά.

kiki είπε...

Όλα να πάνε καλά....

Matriga είπε...

Βασιλική, εύχομαι όλα να πάνε καλά για το δικό σου άνθρωπο και για σένα!
Καλή δύναμη και ζεστά χαμόγελα από μένα. Ο Θεός μαζί σας.

Μας έλειψες :))

Τάσος είπε...

Να επιστρέψεις γρήγορα, κουβαλώντας τα πιο αισιόδοξα νεα.

Magia da Inês είπε...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho e amei!!!
Lindo, criativo e inspirador...
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo dia!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Εφη
Έφη μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Δόξα τω Θεώ, πάμε καλύτερα και είμαστε αισιόδοξοι.


Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος
Φίλε LG, είναι σοβαρή η κατάσταση, αλλά υπάρχει αισιόδοξη εξέλιξη.
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη ζεστή σου συμπαράσταση.


Blogger Ο/Η big mama
Μεγάλη μαμά μας, σ' ευχαριστώ πολύ!


Blogger Ο/Η Ξανθή
Ξανθή μου, σημαίνει πάρα πολλά!
Σ' ευχαριστώ πολύ.


Blogger Ο/Η Χρωματιστή
Γλυκειά μου Χρωματιστή, με συγκινεί η τοποθέτηση-ευχή σου.
Είμαι σίγουρη ότι, η θετική ενέργεια όλων μας θα φέρει ευχάριστα αποτελέσματα!
Σ' ευχαριστώ πολύ.


Ανώνυμος Ο/Η γαστεροπλήξ
Γαστεροπλήξ μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Πιστεύω ότι το προλάβαμε, με μικρές απώλειες...


Blogger Ο/Η Ευρύνοος
Φίλε Ευρύνοε σ' ευχαριστώ. Ανυπομονώ κι εγώ να επιστρέψω με ευχάριστα νέα.
Φιλιά στη Savvina.



Blogger Ο/Η Diatton
Φίλε Διάττων, δυστυχώς, είναι πρόβλημα υγείας και μάλιστα σοβαρό,
που αφορά τη μοναδική μου αδελφή.
Πιστεύω πως με την έγκαιρη διάγνωση που έκανε είναι αντιμετωπίσιμη η κατάσταση.
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τη συμπαράσταση.



Blogger Ο/Η korinoskilo
Ελενάκι μου, η θετική σας ενέργεια είναι ότι μας χρειάζεται...
Ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου.
Φιλιά στο korinoskilo.


Blogger Ο/Η JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Καλέ μου φίλε SKPOYTZAKO, σ' ευχαριστώ πολύ.
Οι ευχές όλων σας μου δίνουν δύναμη!



Blogger Ο/Η ΕΛΕΝΑ
Έλενά μου, οι θετικές σας σκέψεις μαζί με τις ευχές σας είναι ότι χρειάζομαι στη φάση αυτή.
Ευχαριστώ πολύ.



Blogger Ο/Η Vasiliki Rimpa
Βασουλάκι, σ' ευχαριστώ...
Ξέρω πόσο πολύ με σκέφτεσαι και παρακαλάς να πάνε όλα καλά.



Blogger Ο/Η Νεφέλη
Νεφέλη μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Eλπίζω να τα πούμε σύντομα.


Blogger Ο/Η Εύα Παραδείσου
Εύα μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Να είσαι καλά.
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα και να είναι όλα καλά.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Αστρο - Συμμορίτες
Συμμοριτάκια μου, είμαι απόλυτα εστιασμένη εκεί και πιστεύω ότι προλάβαμε τα χειρότερα...
Πολύ σωστά. Η μπλοκόσφαιρα μπορεί να περιμένει, ιδιαίτερα όταν έχουμε επείγουσες καταστάσεις να διαχειριστούμε...
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.



Blogger Ο/Η AERIKO
AERIKO μου, ευχαριστώ πολύ.
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα πάλι.
Όλα καλά και θετικά σε όλους!



Blogger Ο/Η Σταυρούλα
Σταυρούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ. Το ίδιο εύχομαι κι εγώ.
Ότι είναι αντιμετωπίσιμο είναι και περαστικό...



Ανώνυμος Ο/Η ΕΥΗ
ΕΥΗ μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Πιστεύω ότι είμαστε σε καλό δρόμο...
Είμαστε αισιόδοξοι.



Blogger Ο/Η Ανεμοδούρα είπε...
Μαρινάκι μου, το ξέρω πόσο με καταλαβαίνεις...
Δεν υπάρχει λόγος να νοιώθεις άσχημα που άργησες να δεις την ανάρτησή μου!
Όλοι μας έχουμε να κάνουμε και άλλα πράγματα στη ζωή μας, πέρα από την ενασχόλησή μας με το blogging.
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση.
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα με ευχάριστα νέα.



Blogger Ο/Η stavroulazerva
Σταυρουλίτσα μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Καλό μήνα και καλό χειμώνα... σιγά-σιγά...



Blogger Ο/Η Vassilis
Φίλε Vassili, σ' ευχαριστώ πολύ!
Οι ευχές σας μου δίνουν δύναμη.
Μακάρι να πάνε όλα καλά...


Ανώνυμος Ο/Η Πόπη
Καλή μου, καινούργια φίλη, Πόπη
σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για το πολύ θετικό σχόλιο που μας άφησες.
Συμφωνώ απόλυτα.
Αν δούμε τη ζωή σαν δώρο που μας δόθηκε, θα μπορέσουμε να την εκτιμήσουμε καλύτερα και να τη χαρούμε περισσότερο.
Σίγουρα, μετά από μια σοβαρή περιπέτεια υγείας ο κάθε άνθρωπος επαναπροσδιορίζει τη ζωή του και αντιλαμβάνεται διαφορετικά τον κόσμο...
Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα.



Blogger Ο/Η Thalassenia
Θαλασσένια μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Όλα να είναι καλά και σε σένα.



Blogger Ο/Η kiki
Κική μου, μακάρι να πάνε όλα καλά.
Σ' ευχαριστώ πολύ.



Blogger Ο/Η matriga
Matriga μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Το ζεστό σου χαμόγελο το ένοιωσα στην καρδιά μου.
Δόξα τω Θεώ μέχρι εδώ πάμε καλά.
Ελπίζω και η συνέχεια να είναι καλύτερη...
Έχω αποθέματα δύναμης και τα χρησιμοποιώ...

Κι εσείς μου λείψατε...



Blogger Ο/Η Τάσος
Τάσο μου, σ' ευχαριστώ για την πολύ αισιόδοξη ευχή σου.
Μακάρι να γίνει έτσι...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ.
Η ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ -ΕΥΤΥΧΩΣ- ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Η ΒΙΟΨΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!

Skouliki είπε...

μπραβο κοριτσι .....ετσι !!!
και θα δεις ολα θα παρουν τον δρομο τους
εμεις στελνουμε μονο αισιοδοξια και ελπιδα

φιλια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ.ΜΗ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΣΑΣ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

Γιάννης Παππάς είπε...

ω ποσο μεγαλη ειναι ηζωήμας οταν τη ζουμε μεσα απο την τεχνη
να εισαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Άντε μπράβο Βασιλική μου.
Τα νέα είναι καλά και το τέλος της περιπέτειας θα είναι ακόμα καλύτερο.
Κουράγιο κι αισιοδοξία και σύντομα να γίνουν όλα όπως πριν :)

Matriga είπε...

Γλυκιά μου Αγγελική, πολύ χαίρομαι που όλα βαίνουν καλώς για την αδελφή σου. Οι θερμότερες ευχές μου για τη γρήγορη ολοκληρωτική ανάρρωση της και τη δική ψυχική γαλήνη. Μας έλειψες πολύ και μου έλειψε και η θετική σου ενέργεια, αλλά δόξα το Θεό, τα πράγματα είναι αισιόδοξα :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share