4.11.09

Μ’ ενδιαφέρει… Θέλω να μάθω...






Δεν με ενδιαφέρει τι κάνεις για να ζήσεις,
θέλω να μάθω για ποιό πράγμα αναπνέεις,
και αν μπορείς να ρισκάρεις
για να βρεις τα όνειρα της καρδιάς.

Δεν με ενδιαφέρει πόσο χρονών είσαι,
θέλω να ξέρω αν ακόμα ρισκάρεις
να φανείς αφελής
για την αγάπη, για το όνειρο,
για την περιπέτεια του να είσαι ζωντανός.

Δεν θέλω να μάθω,
ποιοί πλανήτες απειλούν την σελήνη σου,
θέλω να μάθω αν άγγιξες το κέντρο του πόνου,
αν έμεινες ανοιχτός,
μετά τις απιστίες της ζωής,
η αν έκλεισες ερμητικά την καρδιά σου,
από φόβο μήπως ξαναπληγωθείς .

Θέλω να μάθω
αν καταφέρνεις να μείνεις με τον πόνο,
τον δικό μου, τον δικό σου.

Αν μπορείς να χορέψεις τρελά
και ν' αφήσεις την έκσταση να φτάσει
μέχρι την άκρη των δακτύλων,
χωρίς ν' αντιδράσεις με σύνεση,
ή να γίνεις ρεαλιστής
ή να θυμηθείς τα ανθρώπινα όρια.

Δεν θέλω να μάθω αν είναι αληθινή
η ιστορία που μου διηγείσαι.
Θέλω να μάθω αν είσαι ικανός
να απογοητεύσεις τον άλλο,
παραμένοντας αυθεντικός,
αν μπορείς ν' αντέξεις
την κατηγορία μιας απιστίας
χωρίς ν' απαρνηθείς την ψυχή σου.

Θέλω να μάθω αν είσαι πιστός
και άρα έμπιστος.

Θέλω να μάθω αν ξέρεις
να βλέπεις την ομορφιά,
ακόμα κι όταν δεν είναι όμορφη πάντα,
αν είσαι ικανός να περνάς τη ζωή σου,
συντροφιά μόνο με τον εαυτό σου.

Θέλω να ξέρω αν μπορείς να ζήσεις
με το σπάσιμο,
το δικό σου ή το δικό μου,
και να συνεχίσεις να φωνάζεις
στην ασημένια πανσέληνο: ΝΑΙ!

Δεν με ενδιαφέρει να μάθω που ζεις
η πόσα χρήματα έχεις,
με ενδιαφέρει αν μπορείς να ξυπνήσεις,
μετά από μια νύχτα πόνου
θλιμμένος και κομμένος στα δύο,
και να κάνεις το χρέος σου για τα παιδιά.

Δεν με ενδιαφέρει ποιος είσαι,
και πώς έφτασες μέχρι εδώ,
θέλω να μάθω αν μπορείς να μείνεις
μες την φωτιά μαζί μου,
και να μην το σκάσεις.

Δεν θέλω να μάθω τι σπούδασες
η με ποιόν ή πού...
Θέλω να μάθω τι σε κρατά μέσα σου,
όταν όλα σε παρατάνε.

Θέλω να μάθω αν μπορείς
να μένεις μόνος με τον εαυτό σου
κι αν πράγματι σ' αρέσει
η παρέα που έχεις στις άδειες σου στιγμές.



(Γραμμένο από μια Ινδιάνα
της Tribù των Oriah το 1890)

33 σχόλια:

vague είπε...

Υπέροχο!

Αυτή κι αν είναι η αλήθεια. Τι άλλο από τα πρόσκαιρα, τα επιμέρους, μπορεί να έχει σημασία;

Εφη είπε...

θελω να μαθω...''γιατι χανεται η ανθρωπια; γιατι εξαφανιζεται η αγαπη; γιατι κυριαρχει το μισος και ο φθονος στον κοσμο;''
θελω να μαθω τις απαντησεις απο τα πολλα ''γιατι'' που με κατακλιζουν.
καλημερα Βασιλικη.
υπεροχη αναρτηση.

mia maria είπε...

Τι όμορφο! Καλημέρα!

Seagull είπε...

Καλημέρα Βασιλική!
Αυτό νομίζω πως θα στο υποκλέψω όχι για την "Κλέφτρα Κίσσα" μου, αλλά για το "Eagle" μου... Με την άδειά σου υποθέτω και ελπίζω και εύχομαι...

Φως στα όνειρα είπε...

υπέροχη ανάρτηση..Θα ταν τέλειο να το συζητήσω με τα παιδιά μου γιατί κάθε στροφή είναι μια συζήτηση..

Καλημέρα

Φως στα όνειρα είπε...

υπέροχη ανάρτηση..Θα ταν τέλειο να το συζητήσω με τα παιδιά μου γιατί κάθε στροφή είναι μια συζήτηση..

Καλημέρα

Φως στα όνειρα είπε...

υπέροχη ανάρτηση..Θα ταν τέλειο να το συζητήσω με τα παιδιά μου γιατί κάθε στροφή είναι μια συζήτηση..

Καλημέρα

elis.pandora. είπε...

Iσως γιά όλα αυτά κάποιες πλέκουν ακόμα κοτσίδες τα μαλιά τους και συνομιλούν με τη πανσέληνο...

Διάττων είπε...

Τι καταπληκτικό κείμενο είναι αυτό! Δε μπορείς να διαφωνήσεις ούτε σε μια λέξη! Και να σκεφτεί κανείς ότι είναι γραμμένο από Ινδιάνα πριν από 100 και πλέον χρόνια!

Απόλυτα εύστοχη η επιλογή σου Βασιλική! Καλό σου απόγευμα...

ANAZHTHΣH είπε...

"Θέλω να μάθω τι σε κρατά μέσα σου, όταν όλα σε παρατάνε."
Δυνατό φίλη μου, κόντρα στους καιρούς...Να είσαι καλά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι παραπάνω να πω από όσα είπαν όλοι οι άλλοι??
Εξαιρετικά δυνατό το κείμενο, πολύ καλή η ανάρτησή σου Βασιλικούλα!
Φιλιά!

korinoskilo είπε...

μπραβο σε αυτην την κοπελα μιας εξερετικα φιλοσοφιμενης φυλης....

και ευχαριστω εσενα που μας το εμαθες αυτο το κειμενο


καλο βραδυ κοριτσι :)))

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητή Βασιλική κάποια πράγματα όπως η απλότητα,η αγάπη,η ανθρωπιά δεν έχουν ούτε ημερομηνία έναρξης,ούτε ημερομηνία λήξης,είναι διαχρονικά!
Η τα 'χεις ή δεν τα 'χεις.
Πολύ όμορφη ανάρτηση,καλό βράδυ!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Riski

Kαλώς την νεοβαπτισθείσα!
Έτσι είναι καλή μου Riski.
Aν όλοι οι άνθρωποι μπορούσαν να το δουν έτσι, ο κόσμος μας θα ήταν απλά τέλειος.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Εφη

Γιατί -μερικές φορές- οι άνθρωποι μπερδεύονται Έφη μου,
με αποτέλεσμα να τα κάνουν "κουλουβάχατα".
Αν δείξουμε επιείκεια και αγάπη ίσως καταφέρουμε να τους ταρακουνήσουμε...

Σ' ευχαριστώ καλή μου φίλη,
Καλό βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η big mama

Μεγάλη μας μαμά,
σ' ευχαριστώ πολύ.
Καλό βράδυ!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η SeaGulL

Αγαπητέ μου φίλε SeaGulL
σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.

Χαίρομαι που θα "υποκλέψεις" την ανάρτηση, για το "Eagle" σου και για όπου αλλού επιθυμείς.

"Η γνώση πρέπει να μοιράζεται", αλλιώς τί νόημα έχει;

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Ευριδίκη

Ευριδίκη μου σ' ευχαριστώ.
Είμαι σίγουρη ότι θα ωφεληθούν τα παιδιά σου με τη συζήτηση.

Καλό βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η elis.pandora.

Καλώς την elis.pandora.
Ίσως να είναι κι έτσι.
Για όλα αυτά...

Καλό βράδυ
με αγάπη.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η Diatton

Είδες φίλε μου τί έγραψε η Ινδιάνα πριν ένα και πλέον αιώνα!;
Τέτοια ψυχική ωριμότητα...
Ήξερε ακριβώς τί ήθελε να ξέρει, τί την ενδιέφερε..
Συγκινητικό και φυσικά, διαχρονικό.

Σ' ευχαριστώ Διάττων,
Καλό βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Ο/Η ANAZHTHΣH

Γλυκιά μου ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ, πραγματικά, πολύ δυνατό κείμενο και πάντα επίκαιρο.

Συγκλονιστικό θα έλεγα...

Χαίρομαι που το μοιράστηκα μαζί σας.

Καλό βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η ΕΛΕΝΑ

Σ' ευχαριστώ ΕΛΕΝΑ!
Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση.
Δυνατό και διδακτικό κείμενο που μας κάνει να σκεφτούμε και να δούμε με άλλο μάτι τον κόσμο.

Καλό βράδυ
Φιλιά πολλά.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η korinoskilo

Οι Ινδιάνικη φιλοσοφία ήταν και είναι πολύ προχωρημένη ΕΛΕΝΑ.
Προσωπικά, γνώρισα αρκετούς Ινδιάνους την περίοδο της διαμονής μου στην Αμερική, και μάλιστα είχα συναδέλφους στην εφημερίδα που εργαζόμουν.
Μιλάμε για ελεύθερα πνεύματα και πανέξυπνα πλάσματα.


Να είσαι καλά γλυκιά μου,
Καλό βράδυ
και πολλά φιλιά στο korinoskilo!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η zeidoron

Σ' ευχαριστώ αγαπητέ zeidoron.
Έτσι όπως τα λες είναι, αλλά ορισμένοι άνθρωποι, σε κάποια φάση της ζωής τους, πιθανόν να ξεφεύγουν για κάποιο λόγο, οπότε καλό είναι να διαβάζουν τέτοια κείμενα και να προβληματίζονται.

Να είσαι καλά,
καλό βράδυ
και φιλιά στη Σταυρούλα.

Matriga είπε...

Βασιλική μου συγχαρητήρια για την ανάρτησή σου αυτή. Σ'ευχαριστούμε που μας χάρισες τόσο όμορφα λόγια.
Εύχομαι όλα να είναι καλά για σένα και τους δικούς σου :))

Kοχυλένια φιλιά

Matriga είπε...

Βασιλική μου συγχαρητήρια για την ανάρτησή σου αυτή. Σ'ευχαριστούμε που μας χάρισες τόσο όμορφα λόγια.
Εύχομαι όλα να είναι καλά για σένα και τους δικούς σου :))

Kοχυλένια φιλιά

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Βασιλικη το κειμενο σου ειναι υπεροχο.Εκανα πολλες σκεψεις διαβαζοντας το.Γραφει μεγαλες αληθειες και ειναι διαχρονικο.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η matriga

Matriga μου κι εγώ σ' ευχαριστώ!
Τα όμορφα λόγια είναι για να τα μοιραζόμαστε ώστε να βελτιωνόμαστε συνέχεια.
Δόξα τω Θεώ είναι όλα καλύτερα με μένα και τους δικούς μου, δηλαδή η κατάσταση είναι ελεγχόμενη.

Να είσαι καλά,
καλό βράδυ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η ΓΙΑΝΝΑ

Γιάννα μου σ' ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε και σε προβλημάτισε.

Μεγάλες, απλές αλήθειες όντως, που χτυπάνε όμως στην καρδιά του πυρήνα μας.

Φιλιά...

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Εκείνο που εγώ θέλω να πώ είναι οτι η επιλογή αυτής της δημοσίευσης,υποδηλώνει έναν σκεπτόμενο, έναν ψαγμένο, έναν αισθαντικό άνθρωπο
Εσένα!
Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να σε συναντήσω και υποβάλλω τα σέβη μου .
Με εκτίμηση

http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com
http://lygeri.pblogs.gr

loulou είπε...

Δυνατο, πολυ δυνατο.
Και εχεις πολυ δικιο λεγοντας "οτι καποια πραγματα που ξερουμε ειναι καθηκον μας να τα μοιραζομαστε!!"
Σ'ευχαριστω πολυ.

Καλο απογευμα.
Loulou.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η λυγερη

Λυγερή μου καλώς ήρθες!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τους ιδιαίτερα τιμητικούς χαρακτηρισμούς που μου απευθύνεις.
Ο καθένας μας από το πόστο του, πιστεύω, ότι κάνει ότι καλύτερο μπορεί.

Ο λόγος ύπαρξης αυτού του blog είναι -κυρίως- να ψάχνει και να βρίσκει τρόπους, ιδέες και πρακτικές εφαρμογές για την προσωπική μας βελτίωση και κατ' επέκταση τη βελτίωσης της ζωής μας.
Για ένα αρμονικό πέρασμα απ' αυτό τον κόσμο...

Είμαι ευγνώμων που μας δόθηκε η ευκαιρία να να συναντηθούμε.
Κι εσύ κάνεις αξιόλογη και αξιέπαινη δουλειά μέσα από τις ιστοσελίδες σου.
Να είσαι καλά,
τα λέμε...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Ο/Η loulou

loulou μου, καλώς την!
(Έχουμε καιρό να τα πούμε).

Αυτό είναι το μότο στη ζωή μου:
Είνα καθήκον μας να μοιραζόμαστε ότι ξέρουμε, αφού η γνώση πρέπει να μοιράζεται (αλλιώς τί νόημα έχει;)

Κι εγώ' ευχαριστώ καλή μου.
Καλό βράδυ.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share