13.1.10

Sunshine award για όλους!


Ένα ηλιόλουστο βραβείο 
ήρθε και στην ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ!!!

Θέλω να ευχαριστήσω πολύ 
τους αγαπητούς μου συν-bloggers, 
για την τιμή που μου έκαναν 
να μου χαρίσουν, 
μέσα στην καρδιά του χειμώνα, 
αυτό το πανέμορφο 
και πολύ αισιόδοξo sunshine award!


Oι κανόνες της βράβευσης 
θέλουν να το χαρίσω, με τη σειρά μου, 
μόνο σε 12 άλλους φίλους bloggers, 
αλλά επειδή θεωρώ όλα τα blogs αξιολογότατα, 
μου είναι αδύνατο να αποφασίσω...


Έτσι λοιπόν,  
το προσφέρω με αγάπη 
σε όλους τους επισκέπτες φίλους 
συν-ταξιδιώτες μου!!! 


glittering heart

14 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολλά συγχαρητήρια Βασιλικούλα!
Να έχεις μιαν όμορφη ηλιόλουστη μέρα!

Matriga είπε...

Βασιλική μου, καλή σου μέρα.
Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα και στους φίλους που στο χάρισαν, γιατί η επιλογή τους είναι σπουδαία!

Πόσο ταιριαστό είναι το ηλιόλουστο βραβείο στο blog σου, ειδικά μετά την όμορφη αλλαγή που έκανες στο layout! Μπράβο σου!!

Πολλά φιλάκια

Διάττων είπε...

Δεν είναι τυχαίο που σου χαρίζουν βραβεία γιατί το αξίζεις Βασιλική! Φαίνεται, άλλωστε, κι απ' τον τρόπο που το αντιμετωπίζεις (κι όχι μόνο απ' αυτό)!

Καλό σου βράδυ αγαπητή φίλη...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΑΞΙΑ Βασιλική μου!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Savvina είπε...

Μπράβο σου VASILIKI!!!!!
Αφού το αξίζεις...
Συγχαρητήρια...
Να είσαι πάντα καλά και να μας ομορφαίνεις την ψυχή και να μας μαθαίνεις πολύ σημαντικά πράγματα.
Πολλά φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ.

Πόπη είπε...

Τίποτε δεν είναι τυχαίο...
Σου αξίζει το βραβείο σου, σίγουρα.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!
Δεν σας είδα προχθές......
όλα καλά;;

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger ΕΛΕΝΑ

Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα!
Κι εσύ επίσης!!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger matriga

Σ' ευχαριστώ matriga μου, αλλά όλοι μας είμαστε σπουδαίοι και γι' αυτό πρέπει να το μοιραστούμε αυτό το υπέροχο, ηλιόλουστο βραβείο!
Χαίρομαι που σου άρεσε η αλλαγή μου.
Να είσαι καλά φίλη μου.
Φιλάκια.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Diatton

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε Διάττων.
Όλα έχουν την αξία τους και τη σημασία τους...
Χαίρομαι που είμαστε σ' αυτό το χώρο και επικοινωνούμε.
Καλό σου βράδυ
και καλό Σ/Κ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

BloggerΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Γλαρένια μου, είσαι υπέροχη!
Να περνάς όμορφα.
Καλό Σ/Κ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger Savvina

Savvina μου, σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.
Όλοι το αξίζουμε αυτό το ηλιόλουστο και αισιόδοξο βραβείο!
Χαίρομαι που τα λέμε.
Φιλιά πολλά
Καλό Σ/Κ

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Blogger JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

SKPOYTZAKO μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Όλοι μας αξίζουμε αυτή τη χαρά και την ηλιόλουστη θέα!
Οι μικρές χαρές είναι που ομορφαίνουν τη ζωή μας και κάνουν τη διαφορά...
Να είσαι κι εσύ πάντα καλά φίλε μου.
Καλό Σ/Κ σου εύχομαι.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Πόπη

Πόπη μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
Να είσαι καλά.
Δεν τα καταφέραμε -δυστυχώς- να έρθουμε στην εκδήλωση, αλλά θα τα πούμε πολύ σύντομα.
Σου εύχομαι ένα όμορφο Σ/Κ.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails Bookmark and Share